Elementul a fost adăugat

Obțineți 10% reducere!arrow_drop_up

Situații în care ajungi cu telefonul în service și cum poți să le eviți

  • person Operational Team
  • calendar_today
  • comment 0 comentarii
Situații în care ajungi cu telefonul în service și cum poți să le eviți

Ne sunt foarte utile, nu ne putem despărți de ele și le folosim zi de zi în diverse scopuri. Telefoanele mobile nu sunt însă ferite de accidente și inevitabil ajungem cu ele în service, pentru reparații care se dovedesc destul de usturătoare uneori pentru buzunar.

Iată și câteva situații în care ajungem cu smartphone-ul în service:

Înlocuirea totală sau parțială a carcasei

De regulă, șocurile mecanice sunt principalele vinovate în acest caz. Chiar dacă producătorii caută să realizeze telefoanele din materiale cât mai rezistente, acestea păstrează o sensibilitate la contactul cu suprafețe dure. O carcasă poate fi ușor spartă, fisurată sau deteriorată ca urmare a uzurii de zi cu zi, iar la un moment dat necesită înlocuire. Acest lucru poate fi însă întârziat sau chiar evitat complet.

Nevoia de înlocuire a display-ului

Acesta poate fi deteriorat în urma unei scăpări a telefonului din mână, poate fi defect datorită unui contact cu lichide sau pur și simplu poate fi afectat de uzura aferentă utilizării zilnice neglijente.

Oricine știe sau măcar bănuiește că înlocuirea unui display la un telefon de ultimă generație nu este o operațiune tocmai ieftină, dacă se dorește și calitate. Cauzele pentru care display-ul are nevoie de înlocuire sunt multiple: neatenție, lovituri, depozitare lângă obiecte ascuțite, contact cu apă sau alte lichide, etc. Acest risc, dacă nu poate fi evitat, poate însă fi minimizat.

Înlocuirea touchscreen-ului

Ajungem cu o asemenea nevoie în cadrul unui service GSM atunci când stricăciunea nu a afectat doar display-ul, respectiv sticla ecranului, ci și touchscreen-ul. Cauzele sunt aceleași ca și la punctul anterior, dar oarecum agravate - operațiunea de înlocuire a touchscreen-ului poate fi de asemenea usturătoare pentru buget. Și totuși ... există o soluție care poate preveni asta.

Înlocuirea diverselor componente

Șocurile mecanice sau contactul cu apă pot face ca anumite piese și componente ale telefonului să nu mai funcționeze corespunzător. În afara de display sau touchscreen, poate fi vorba de microfon, cască, antenă WiFi, antenă GPS, cameră, buton on-off, buton home sau butoane de volum. Și înlocuirea acestora presupune o cheltuială care poate fi însă evitată.

Accesorizare

Aceasta este probabil cel mai fericit dintre cazurile în care ajungem cu un telefon la service-ul GSM. Deși pentru montarea unei huse nu este neapărat să se ajungă cu telefonul într-un service, cel puțin pentru instalarea foliei ar trebui făcut acest drum.

Orice utilizator responsabil de smartphone va căuta să îi prelungească durata de viață, să îi păstreze un aspect intact și să îl protejeze pe cât posibil de potențiale riscuri.

Cum prevenția este mai bună decât tratamentul - după cum se spune - accesorizarea telefonului cu o husă de protecție corespunzătoare modelului și o folie pentru display asemenea este o soluție indicată și pe care o recomandăm.

Dincolo de accesorizarea menită să îmbunătățească funcționalitatea sau pentru a personaliza smartphone-ul, cea care vizează protecția ocupă un loc foarte important pentru a evita sau minimiza frecvența situațiilor prezentate anterior.

Pentru o gamă variată de soluții de protecție, dar și alte accesorii pentru modele diverse de smartphone-uri, vă așteptăm în cadrul magazinului online Stifler.ro.