Follow us!

Get in touch with us

Elementul a fost adăugat

Obțineți 10% reducere!arrow_drop_up

Cum comand?

Cum să plasezi o comandă pe site-ul nostru?

Bine ai venit în ghidul nostru pentru a efectua o comandă, simplu și rapid în magazinul nostru online! Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:


Pasul 1: Selectează produsele

Navighează prin categoriile noastre sau utilizează funcția de căutare pentru a găsi produsele dorite. Apoi, fă click pe produs pentru a vedea detaliile și pentru a-l adăuga în coșul de cumpărături.


Pasul 2: Coșul de cumpărături și finalizarea comenzii

Accesează coșul de cumpărături din colțul dreapta sus al paginii. În acest pas, vei completa detaliile de livrare și facturare. Introdu adresa de livrare și datele de contact corecte și selectează metoda de plată preferată.

Tot aici poți revizui produsele selectate, poți ajusta cantitățile sau poți elimina produsele. Dacă dorești facturarea pe persoană juridică trebuie doar să selectezi “Folosește o adresă de facturare diferită” la “Adresă de facturare”, apoi să completezi datele complete ale firmei în secțiunea Companie , ca în poza de mai jos.
De asemenea, înainte să finalizezi comanda, te rugăm să citești cu atenție “Termenii și condițiile” site-ului, cu care declari că ești de acord prin finalizare. Asigură-te că totul este corect și apasă butonul "Finalizează Comanda".

 

Pasul 3: Confirmarea comenzii

Dacă procesul de finalizare a avut loc, vei vedea în pagină următorul mesaj:

Confirmarea comenzii va fi transmisă către adresa ta de email și prin sms imediat după finalizarea acesteia. E-mailul va conține numărul comenzii tale și toate detaliile introduse în coșul de cumpărături. Dacă ai identificat vreo eroare în informațiile furnizate, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil pentru a corecta orice detaliu, înainte de procesarea comenzii. 😀

De asemenea, colegii noștri din departamentul de suport clienți te pot contacta telefonic în cazul în care sunt necesare informații suplimentare cu privire la adresa furnizată sau oricare date neconforme din comandă.

❗Te rugăm să verifici corectitudinea numărului de telefon introdus, asigură-te că este un număr din România și că este funcțional, astfel încât curierii să poată lua legătura cu tine pentru livrare.


Pasul 4: Procesarea și expedierea

Echipa noastră va procesa și expedia comanda din depozitul nostru în aceeași zi (pentru comenzile intrate până la ora 15:30), iar livrarea se face în 24-48h*, pentru ca tu să te bucuri cât mai rapid de produsul comandat! 😀 Dorim să te informăm că atât procesarea, cât și livrarea coletului, se fac în zilele lucrătoare, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. Pentru că suntem oameni (încă), atât echipa noastră, cât și curierii implicați în livrarea coletelor, avem nevoie și de pauză, nu-i așa?

*Livrarea poate depăși acest interval în perioada sărbătorilor de iarnă, a campaniilor de Black Friday, Paște și în situații cu caracter excepțional (precipitații abundente, căi de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.).

 

Care sunt metodele de plată disponibile?

Pentru a-ți face cumpărăturile cât mai ușoare, ți-am pregătit mai multe metode de plată. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine când finalizezi comanda.


1. Plata ramburs în numerar

Poți plăti în numerar, exclusiv în lei, în momentul în care curierul livrează coletul la adresa ta. Este bine să știi că în calitate de persoană fizică nu poți face o plata în numerar mai mare de 10.000 lei pentru o singură tranzacție. În cazul persoanelor juridice plafonul este de 5.000 lei. Plata ramburs în numerar NU este disponibilă pentru livrarea la EasyBox (se poate achita doar cu cardul bancar).

 

2. Cu cardul bancar

Poți să plătești cu orice card bancar emis sub siglele Visa (Visa si Visa Electron) sau Mastercard (Mastercard si Maestro), atât pe Stifler.ro prin intermediul platformei Netopia, cât și la Easybox.

Platforma Netopia Payments este certificată PCI-DSS Level 1 (cel mai înalt standard de securitate aplicabil activităților de procesare a plăților prin carduri), garantând astfel securitatea plăților efectuate.

 

3. Prin ordin de plată

Poți opta pentru plata comenzii prin ordin de plată. Pentru acest lucru te rugăm să iei legătura cu noi telefonic sau prin e-mail, înainte de plasarea sau procesarea comenzii. Îți vom pregăti produsele pentru livrare, numai după ce avem confirmarea încasării sumei de plată în contul nostru. Ne poți ajuta cu o dovadă de plată. 😀


Asistență Suplimentară

Dacă întâmpini dificultăți sau ai întrebări suplimentare, te rugăm să ne contactezi folosind detaliile din secțiunea de contact a site-ului. Echipa noastră de asistență este mereu disponibilă pentru a te ajuta.

 

Îți mulțumim pentru comanda plasată și pentru că ai ales magazinul nostru online!