Elementul a fost adăugat

Obțineți 10% reducere!arrow_drop_up

Livrarea produselor

Care este termenul de livrare?

Știm că ești nerăbdător să primești coletul! Suntem aici să îți spunem că îl expediem din depozitul nostru chiar azi, dacă ai plasat comanda până la ora 15:30, iar coletul ajunge la tine în 24-48h* (în zilele lucrătoare, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale). Comenzile intrate după această oră vor fi expediate din depozitul nostru a doua zi.

*Livrarea poate depăși acest interval în perioada sărbătorilor de iarnă, a campaniilor de Black Friday, Paște și în situații cu caracter excepțional (precipitații abundente, căi de acces impracticabile, temperaturi extreme, accidente auto etc.).

 

Prin ce curier ajunge coletul și cât costă?

Colaborăm cu firma de curierat DPD pentru coletele cu livrare la domiciliu, dar avem și opțiunea de livrare la Easybox, prin Sameday, dacă preferi să ai o mai mare flexibilitate pentru ridicarea coletului. 😀

Taxele de transport pentru fiecare modalitate se regăsesc în tabelul de mai jos. Îți amintim că transportul este gratuit pentru comenzi mai mari sau egale cu 200 lei.

 

Tip livrare

Taxă livrare pentru coș sub 200 lei (TVA inclus)

Taxă livrare pentru coș peste 200 lei (TVA inclus)

Curier DPD la adresa dorită

15 lei*

GRATUIT

Fan Courier la adresa dorită

17 lei*

GRATUIT

Livrare la Easybox**

12 lei

GRATUIT

*indiferent de mărimea și greutatea coletului.
**pentru produsele eligibile se va activa opțiunea de selecție în coș

 

Plata cu cardul este singura opțiune disponibilă pentru livrarea în Easybox. Plata ramburs (în numerar) nu poate fi utilizată pentru acest tip de livrare.

Transportul se efectuează la adrese de domiciliu sau alte adrese doar de pe teritoriul României. Poți alege metoda de livrare care ți se potriveşte cel mai bine pe pagina de finalizare a comenzii.  

 

Când se fac livrări?

De luni până vineri, în intervalul 09:00 - 17:00. Nu se fac livrări sâmbătă* și duminică și în zilele de sărbători legale.

*Există posibilitatea ca Sameday să încarce coletul la Easybox și sâmbătă, însă vei fi înștiințat printr-un sms dacă se va întâmpla acest lucru. 

 

Cât timp am la dispoziție pentru a ridica un colet?

Pentru coletele livrate la adresa ta, prin curier, în ziua programată pentru livrare, vei primi o notificare telefonică sau prin SMS de la firma de curierat, care va include intervalul de timp estimat pentru livrările din zona ta. Această notificare va conține și un număr de telefon pentru contactul direct cu curierul. 

În situația în care nu ai putut primi coletul și livrarea nu s-a putut realiza în ziua respectivă, curierul va face o a doua încercare de livrare în ziua următoare. În cazul în care nici a doua încercare de livrare nu este posibilă, coletul va fi păstrat timp de 5 zile în depozitul DPD, timp în care poți să îl ridici personal. 

Dacă nu este preluat din depozitul DPD, coletul se va întoarce către noi. Este bine să știi că dacă nu ești receptiv la nici una din încercările de livrare de mai sus, ne rezervăm dreptul să solicităm plata în avans a livrărilor pentru comenzile viitoare. 

Pentru coletele livrate la Easybox

Termenele de ridicare a coletelor sunt: 

  • pentru comenzile livrate în zilele de luni, marți, miercuri, joi și duminică - 36 de ore;
  • pentru o comandă livrată vineri - 72 de ore*;
  • pentru o comandă livrată sâmbătă - 48 de ore*.
*După perioada de Black Friday și până pe 30 noiembrie, din cauza volumului crescut de livrări, excepțiile pentru weekend nu mai sunt aplicabile - coletele sunt păstrate în locker timp de 36 de ore, indiferent de ziua săptămânii în care sunt livrate.

Dacă nu reușești să ridici coletul în aceste intervale, poți extinde perioada de păstrare în locker cu 24 de ore prin intermediul aplicației Sameday. Există o taxă suplimentară de 4.99 RON pentru această prelungire, percepută de aceștia direct în aplicație.